Garnier 3 in Saf & Temiz

       Artık blogda makyaj malzemeleri ve cilt bakımıyla alakalı daha çok postum olacak.Yurtdışından yaptığım alışverişlerimi de paylaşacağım sizinle.İlk olarak daha öncesinde göz makyajı temizleyicisini kullanıp çok memnun olduğum bir marka Garnierin 3 ü bir arada temizleyicisinden bahsetmek istiyorum.Öncelikle fiyatı çok uygun 8 ila 10 ytl arasında değişiyor.Çok kolay bulunan bir ürün büyük marketlerin hemen hepsinde tüm kozmetik ürün satan dükkanlarda var.Bu ürün temizliyor içindeki peeling yapıyor ve meske olarak  kullanılıyor.Ayrıca çok büyük artısı içeriği bitkisel.Tabii tamamen bitkisel değil ama önemli ölçüde doğal malzemelerden faydalanılmış.Gelelim bendeki etkilerine.Ben maske olarak hiç kullanmadım.Ama peeling özelliğinden memnunum.Ayrıca cildim hassas olmasına karşın hiçbir tahriş vesaire olmadı.Ve yıkarken ve sonrasında çok ferah bir his bırakıyor.İnanılmaz güzel.Bence en büyük artısı bu ürünün.Ama öyle çok mücizevi bir etkisi olduğunu da söyleyemem.Yinede kullanmaya değecek bir ürün tavsiye ederim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar