Haydi Kızlar Lvive

   Şu ünlü Black Friday gününü oldum olası kandırmaca olarak görüyorum çoğu marka önce etiketlerini yükseltiyor sonrada indirim yapmış gibi normal fiyatına indiriyor bence. Amaa bu yılki indirimde Pegasusun Lviv biletleri yarı yarıya inince fikrim biraz değişti :)Kişi başı 350 tl ye gidiş dönüş biletlerini alıp bekledim sabırla Martın 11'ini.

     Normalde Mart ayı Lvivde kar demek zira şuan karla kaplı ama şansıma 15 ila 10 derece arasında değişen hava sıcaklığında gezdim.Rüzgar da olmadığı için çok rahatlıkla 5 günümü geçirdim.
     Pasaportum var ama ben yeni çipli kimliklerle çıktım.Hiç sorun yaşamadım. Türkiyeden çıkarken pasaport kontrolünde bir evrak veriyorlar size onu dönüşte pasaport kontrolünde uçak biletinizle beraber soracaklar sakın atmayın.Ukrayna girişinde de aynı şekilde bir evrak veriyorlar ama ilk girişinizse sorgu odasına girip, otel rezervasyonu, kimliğinizi, uçak biletlerinizi ve paranızı görmek istiyorlar.Bunların tümünü de çok kaba bir biçimde yapıyorlar ama çok takılmayın çabucak unutuyorsunuz.Yine Ukraynadan çıkarken bu evrağı kontrol edecekler o yüzden sakın bu evrağı da kaybetmeyin.
     Hava alanı çok küçük ama sorgu falan derken bir saat oyalanıyorsunuz, programınızı yaparken bunu göz önünde bulundurun.Çıkışta Uber kullanın bir dost tavsiyesi.Ben ilk defa Ukraynada Uber kullandığımdan uçaktan inince cahilliğime geldi bindik 9 nolu tramvaya -ki bir 48 nolu otobüs efsanesi var onu hiiç görmedik- bizi Rynok meydanına 20 dk yürüyüş mesafesinde indirdi.Elimizdeki valizle ve yorgunlukla pek iyi olmadı.Dönüşte direk Uber çağırıp 83 grinaya ( 12-13 tl oluyor) 30 dk lık yolu rahat rahat gittik.
İtalyan Sarayı 

      Otelimiz On The Square Guest House idi. Rynok Meydanında belediye binası manzaralı odamız oldukça keyifli ve merkezin ta kendisiydi.Kahvaltı sonrası diş fırçalamaya arada gelip su içmeye aldığımız hediyelikleri bırakmaya zırt pırt odaya girip çıktık.Otelimizi Bookingten ayırtmıştık hiçbir sorunla da karşılaşmadık.
Otel Manzaramız

      Lviv konsept mekanları, değerli mimari eserleri, sanatsal etkisiyle oldukça güzel ve ucuz bir şehir.O acaip ününü bi kenara atın biz iki kız çok rahat gezdik.Biraz soğuk bi halkı var.Yaşlılar acaip huysuz ama çok tatlı insanlarla da karşılaştık.Türk olduğumuzu anlayan bi esnaf çok şaşırıp biz Türk erkeklerine alışkınız sizi unutmayacağız siz de bizi unutmayın dedi, para bozdururken günaydın diyerek bize Şeker ikram eden ablayı da unutamıyoruz, ben Fethiyeye gittim tatile Türkiye çok güzel diyen pazarcı amcaya da bayıldık.Kısacası biz çok güzel anılarla döndük isterim ki sizler de aynı güzelliklere erişin. Lviv gezi gözlem rehberi için bir sonraki yazıma beklerim:)

Popüler Yayınlar