Bir Ayakkabı ve Mimarı




























Ben ilk gördüğüm zaman hiç beğenmemiştim bu tasarımları.Fakat dikkatli bakınca aslında çokta hoş ve iyi işler olduğunu düşünmeye başladım. Zaha Hadid 'in tasarımlarını kim ne derse desin çok beğenirim. Zaha Hadid Irak asıllı ama İngiliz vatandaşı bir mimar.Dünyada ilk defa Pritzker Architecture ödülünü alan bir bayan mimar hem de. Sıradışı dekonstrüktif ve modern bir mimari anlayışa sahip.http://www.zaha-hadid.com/ Sitesine göz gezdirin derim hakkında araştırmaya değecek bir kadın. Ufak bir not daha Zaha Hadid yapımına 2010 yılında başlanacak olan Kartal Kıyı Kesimi Kentsel Tasarım Projesinin de mimarı.Melissada Brezilya çıkışlı meşhur ayakkabı markası. İki süper güç biraraya gelmiş üstteki çılgın modeller çıkmış ortaya.
Melissa-Zaha Hadid bir mimar tarafından tasarlanan ilk ayakkabı.Tasarımı yaparken vucudun akışkan, yuvarlak formlarından ilham almış tasarımcı. http://www.melissaplasticdreams.com/ ayakkabıların Web adresi de burada bu tasarım dışında çok sevimli modelleri mevcut.Ama ben illa bunlardan isterim derseniz benim gibi, 2009 İlkbahar -Yaz tasarımları olduğu için şanslıyız sanırım İstanbulda bir kaç yerde satışına başlanmıştır. Alan banada haber versin... :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar