Saçları Kısaltın




Kıvırcık saçlarım olsa kesin bu modeli kestirirdim.Çok havalı

Aslında bu boy kestirsem tüm boyaları saçımdan atmış olacağım ama birden bu kadar radikal bir kesim yapamam.Hatta düşündüm de bole radikal bir değişim hiç yapamam.






İşte bu boy ve model fena sayılmaz






Rihanna nın saçlarıda çok hoş ve yüzüne çok gitmiş.Belki bu da olabilir.


    Önce kızıl ardından siyah ardından balyaj derken saçlarım iyice süpürge gibi oldu.Bakım kremleri kayısı badem yağları cık banamısın demedi.Son çare kestirmek ama tabii diplerde kendi rengim uçlarda boyalar bayağı uzunca bir süre kısa saçlı olmak zorundayım.Kaldı ki son on yıldır hep uzundu saçlarım e kendim ettim kendim buldum.Beğendiğim birkaç modelide ekledim size.Belki kestiren olur:( Belki beni yalnız bırakmazsınız ne bileyim işte fakirin duası.

Yorumlar

Aslı ERATAÇ dedi ki…
En begendigim Rihannanin sac modeli ancak sanirim biraz daha kilo vermem gerekiyor o model icin:)
Archilemi dedi ki…
Bende onu çok beğendim ama kuşkuluyum yüzüme gidecek mi gitmeyecek mi bilmiyorum hiç

Popüler Yayınlar