Flormar Jesti



  Lise döneminde makyaj yapmaya ilk başladığım dönemde tanıştım Flormar markasıyla.Çok uzun süre de  kullandım ama nedense unutmuştum.Makyaj bloglarında ilgimi çekti son dönemlerde yeni ürünleri ile.Bende kendilerine bir mail attım.Hemen döndüler bana ve bir paket ürün gönderdiler adresime.Hepsinin fotolarını çekip yayınlayacağım.Ama işyerinde ojelerimi farkedince arkadaşlarım Daha fazla beklemek istemedim.Hemen fotoğrafladım sizin için.Bu ilk ürünümüz Flormar Supershine oje.Renk numarasından  çok emin olamamakla beraber 21- 22 arasında gidip geliyorum.Rengi süper.Ben alsamda bunu alırdım kesin.Vee asıl güzel olan çabucak kuruması.Bir dönemdir almıyordum flormar oje çünkü çok geç kuruyordu. Ojenin üstü iz kalıyordu.Bunda o problemi kaldırmışlar.Diğer poz veren güzel ise rujumuz oda yarına kalıyor:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar