Flormar Jesti




       Evett hediye gelen ürünlerimin tümü bu.
Ojenin numarası 22
Lip Gloss 122
Ruj 503
Rimel Turbo Boost
Göz Kalemi  101 siyah
     Ojeden bahsettim zaten harika bence.Lip glos oyle güzel ışıltılara sahip ki anlatamam.Özellikle dumanlı makyajlarla çok hoş olur kanısındayım.Ruj rengi çok hoş ama yumuşak değil kıvamı sert.Ayrıca nemlendirme özelliği yok maalesef. Altına dudak balmı uygulanırsa nasıl olur bilemem.Rimeli güzel doğal bir görünüm veriyor. Gün içinde akma yapmadı en güzeli aşırı hassas gözlerimi hiç rahatsız etmedi.Ama oyle takma kirpik etkisi falan beklemeyin.Günlük kullanıma uygun buldum ben.Göz kalemini çok beğendim. Akma yok.Bulaşma yok.Rengi güzel bir siyah.Tavsiye ediyorum kesinlikle.Bence uygun fiyatlı ama fiyatına göre kaliteli bir marka haline gelmiş Flormar.Ulaşması kolay o kadar kolay ki sitesinden online alışveriş yapabiliyorsunuz.Bakın mutlaka derim ben. En kısa zamanda farlarını da deneyeceğim.Onlarıda sizinle paylaşırım.Ay palet farların 3 nosuna bayıldım bile :))

Yorumlar

madammoda dedi ki…
Ben de Flormar'in bazi urunlerini kullaniyorumm ve cok memnunum. Ozellikle bi rimeli var nerdeyse takma kirpik etkisi yaratiyor, hem de 8TL.
Su makro cekimleri bi ogrensem yazicam ben de blogumda..
Archilemi dedi ki…
madammoda acaba hangisi o bana isim verebilirmisin iyi bir rimele ihtiyacım var.Bende makro çekim yapamıyorum valla zaman ayırmak lazım biraz sanırım.
Stil Direktoru dedi ki…
Flormar'da bloglara ürün yollayarak tanıtım yaptırıyor yaşasın blog gücü, güle güle kullan canım
Archilemi dedi ki…
STİL DİREKTÖRÜ çok sevindirici ve akıllıca bir yöntem.Biz blogculardan daha tarafsız ve geniş kitlelere yayılan başka bir yöntem bulunamaz heralde.Ayrıca ürünleri bende tekrar hatırlamış oldum birçok pahalı marka ile yarışabilir bir kısmı

Popüler Yayınlar