Skin 79 B&B Cream ve Bebak Acı Badem Sütü


          Bu iki ürün son 40-45 günlük kullandığım ve çokta memnun olduğum ürünler.İlki B-B yani Blemish balm krem.Bunu ebaydan aldım.B- B kremlerim binbir çeşiti var.Biraz araştırınca bunun karma ciltler için olduğunu öğrendim.Hem likit fondoten gibi hemde krem.Kapatıcılı çok güzel ilk başlangıçta üzerine pudra kullanıyordum ama artık gerek duymuyorum ve herkez cildimin çok güzel göründüğünü söylüyor.Krem olarak işlevi ise cildin görünümünü düzleştirmesi sanırım.Bu konuda çok emin deilim.

          Bebak acı badem sütünüde makyajımı temizleyiciler ile yıkadıktan sonra pamuk yardımı ile sürüyorum.Ve inanılmaz bir şekilde cildimden makyaj kalıntısı çıkıyor her seferinde.Ayrıca nemlendirme ve yumuşatma özelliği var bu sütün.Fiyatı çok ucuz ben 4 tl ye aldım. 45 gündür yarısına gelemedim.

       Neticede cildimde farkedilir bir düzelme var fakat hangisine borçluyum pek emin değilim.İkisin birden de olabilir tabii.Fakat hala kocaman gözeneklerim var ve bunlarada çare bulabilmiş değilim.Sizin çözümlerinizi merak ediyorum.

Popüler Yayınlar