Avon Alışverişim ve Diğerleri


Avonun liiv serisi gerçekten denemeye değer başarılı bir seri.Ben göz çevresi akım kremi ve yüz temizleyicisini aldım.İkisinden de memnunum.Daha öncesindede kullanmakta olduğum gündüz nemlendiricisini de şiddetle tavsiye deiyorum.Nemlendirmesi başarılı, fiyatı uygun ve yağlandırmadan nemlendiriyor.

     Avondan  indirimde olduğu için denemeye değer bulduğum diğer ürün de Color Trend Shimmering Frost Lip Balm Blueberry  Frost üstte fotoğraflamaya çalıştım çok hafif bir ışıltı veriyor dudaklara, tadı çok güzel ve yumuşatma özelliğid ebeklentimin üzerinde.Rüzgarı görünce pul pul dökülür dudaklarım ama 3 gündür öyle bir sıkıntım yok bu balm sayesinde.
      Gelelim Pastel rimele ; henüz açmadım ama çok iddialı yorumlar okudum bu rimel hakkında, kirpikleri besliyor, topaklanma yapmıyor, uzun gösteriyor ve rengi tam siyahmış.Dener denemez yorumlarımı ekleyeceğim.
Flormar ojelerine bayılmıştım numune ürünleri geldiği zaman gittim bu sefer supermatte serisinden kahverengi ile kırmızı arası bir renk aldım.Kiremit rengine yakın , parmakta oldukça güzel duruyor,yine çok hızlı kuruyor ve uzun süre dayanıyor bu ojeye de puanım 10.

Yorumlar

Popüler Yayınlar