Akşam Oldu Hüzünlendim Ben yine

             Akşam sabah keyifsizim bu ara.Yeni işime başlayalı 5 ay oldu.Ama çok büyük heves ve heyecanla başladığım bu iş artık bir külfet gibi gelmeye başladı bana.Sebebi çook basit.Birincisi sorumluluğum var ama yetkim yok.Yetki olmayınca karar verme şansınız olmuyor.İşi çabuk istiyorlar.Seçenek sunuyorsunuz.2 hafta sonra cevap alıyorsunuz.Bir diğeri bana verdikleri hiçbir sözün arkasında durmadılar.Ki karşılıklı güven işyerinde gerçekten çok önemli.Tevekkeli benden önceki bayanda sadece 3 ay çalışabilmiş.Ve bende geldiğimden beri 3. istifaya şahit oluyorum.Zaten toplamda 7-8 kişiyiz.Siz oranlayın artık.Bende elimdeki projeyi bitirip istifamı vermeyi planlıyorum ama 2 hafta oldu proje için cevap alamadım.Bu gidişle bitmesini beklemeyebilirim.Bakalım daha neler yaşayıp göreceğiz.Ne garip hayat.Düzen ne çabuk değişiyor.Hayırlısı olsun.Ben herşeydeki hayra inanırım.Gelişmeleri bildireceğim.Bu ofis takımı da eğer buro açarsam alabileceğim tarzda birşey.Nasıl güzel değil mi?

Yorumlar

Popüler Yayınlar