Hepsiburada.com Şikayeti

      Ahh ah benki çokça araştırma yapmadan alışveriş etmeyen bir bünyeyim.Ama kablosuz modeme  acil ihtiyacım vardı ve siteyi hiç araştırma gereği duymadan kullanıcı yorumlarına göre bir modem aldım hepsiburada.comdan.Yani bir kere hata yaptım oda tam hata oldu.Meğersem bu site zaten geri dönüşlerindeki umursamazlığı ile malı sattıktan sonraki ilgisizliği ile ünlüymüş.Ben modemi aldım.Ama yaklaşık 15 gün kuramadım.Sitede bahsedilene göre kolaydı kurulumu.Ay nerdeee.Neyse bilgisayardan anlayan bir arkadaş durumumuzu çözdü kurdu modemi.Aradan 10 gün geçmedi, modem bozuldu.Çalışmıyor.İnternettedir sorun diye birkaç gün de oradan gitti.Sonra eski modemimizi denemek aklımıza geldi anladık ki internet bağlantımızda sorun yok.Modemimizde var.Hemen yazdım siteye derdimi.Yapmaları gereken sadece bana şehrime en yakın servisi bildirmek.3 gün geçti cevap yokk.Üzerine mağduriyetimi belirtir bir mail attım.Yok hala cevap yok.Meğersem bu sitenin zaten huyuymuş bu.Bir gün daha bekleyip şikayetim var'a yazacağım.Ama siz siz olun alırken düşünün.10 günde bozulan bir ürüne hemen dönmek yerine 5+ bilmem kaç gün daha süründürüyorlar.Parayı ödeyene kadar müşterisiniz.Sonrasında hiç ilgi ve alaka göremiyorsunuz.Aklınızda olsun.Bilgilendirmek boynumun borcudur.

Yorumlar

Popüler Yayınlar