Eksir ve Meyve Salatası

        Eksirin meyve ve sebze arındırma konsantresi marketlerde kardeşimin ilgisini çekince almış getirmiş eve.Birçok yerde görüp okumuştum bende.Genelde çok olumlu yazılanların hepsi.Ama ben sevmedim.Sağlıksal yönü hakkında bir lafım yok ama sebzeve meyvelerde sirkeye benzer bir tat ve koku bırakıyor.Zaten bu beni sanki yapay birşey yiyormuşum gibi rahatsız etti ki ben satın alacağım ürünlerde az da olsa mutlaka yapay maddeler olduğundan eminim.Buna eksir de dahil maalesef.Bir daha kullanmayı düşünmüyorum.
       Meyve salatam bu tat yüzüden 2. defa yapılmayı mutlaka hakediyor.Zaten bir kere yapıp yiyin bayılacaksınız.Tarifi şöleki; evde bulunan meyvalarınızı soyup minikçe doğrayın.Hepsini büyükçe yuvarlak bir kaba göz zevkinize göre dizin.Üzerine fındık , ceviz , badem, kuru üzüm, hatta kalorisi artacak ama azıcık damla çikolata bile koyabilirsiniz.Göz kararı balı üzerinde gezdirin  veee hindistan cevizi serpin.Ay sonra yemeyin de yanında yatın.Mutlu haftasonlarııı

Yorumlar

mihrace dedi ki…
off ne kadar yıkasamda geçmeyen o acı koku ve hatta tat yüzünden benim exir de mutfağın bi köşesinde boynu bükük duruyo:/
NiLaY dedi ki…
ben de çok merak ediyor fakat cesaret edip alamıyordum, senin denemenden sonra denemiyim bari :)
dshandmade dedi ki…
o nasıl güzel bir tarif, hemen yapmam lazım meyve salatasını. exir'i kullanmamıştım, artık kullanmam.
Archilemi dedi ki…
mihrace ay kesinlikle çıkmıyor bu koku
Nilay;Sen bilirsin ama kullanıalcak gibi değil en azından benim için
Dshandmade;Hiç pişman olmayacaksın çok lezzetli bana öğreten ablama da çook teşekkürler.
Stil Direktoru dedi ki…
hep elim gidipte almadım dur bende deniyim canım sağol

Popüler Yayınlar