Bayramda Yeni Kullanmak Sünnetmiş Ya :)

Bu posttaki makyaj malzemelerimin tümü Make Up Freak arkadaşımın çekilişinden kazandıklarım.E bayram günü yeni eşyalar giymek sürünmek sünnetmiş.Bende hemen yerine getirdim.Ne de şanslıyım. 
Victoria's Secret markasını çok duymuştum ama kullanmak kısmet olmamıştı.Mascarayı sevdim.Kahverengi olduğu için çok belirgin değil ama doğal kirpikmiş gibi duruyor sürünce.Akma topaklanması yok.Dağılmadan çabucak çıkıyor.+ Benim gibi alerjik ve kuruluk sorunu olan gözde bile kaşınma yapmadı.

  Bu farın rengi çok güzel.Kendinden ışıltıları var.Kahverenginin bir tonu ama nefis.Çok kullanacağım belli bugünden.

    Şimdi Ben göz altı kapatıcısı olmadan çıkmam abi.Gerçekten benim için müthiş kurtarıcıdır.Bu ürünü mineral kapatıcımın altına baz olarak sürüyorum.Kapatıcılığı müthiş ama maalesef kurutuyor biraz gözaltını.Benimkiler zaten kuru.Bu üründe kuruluğu arttırıyor.Ama birikme topaklanma yok.

    Ay şunun renginin güzelliğine bakar mısınız?İçinde minicik altın simler var.Çok güzel bir rengi var çok sevdim onu çook.
   Bunlar hediyelerimin bir kısmı sadece devamı ilerleyen günlerde burada olacak.Beni bekleyin anacığım :)

Yorumlar

Barbygirl_here dedi ki…
Gule gule kullan :)

Mutlu bayramlar canimmm :)
begenmene sevindim. bu arada elf far bazi. yaglanmayi onleyerek farin ve goz kaleminin akmasini onluyor. bu yuzden mutlak nemlendirici sonrasi kullanmak lazim...
Dominika dedi ki…
iyi günlerde kullan :)

Popüler Yayınlar