Çarşıdan Aldım Bir Tane Eve Geldim Bin Tane

Hediyelerim bitti mi sandınız bitmediii.Fashion And Makeup Freak Arkadaşım son derece cömert davranmış sağolsun.İlk fotolarda fırçalarım var.Allık fırçasını kardeşime kaptırdığım için fotoğraflayamadım.

Bu benim için oldukça kullanışlı bir fırça olacak.Evettt hissediyorum


Ahh bunun için ne yazsam az.Dokusu rengi sürümü harika harika.Çok kurtarıcı bir ürün.İçindeki simler de çok güzel.


Bu kendi fırçası.Ben şisşesinden bunula alıp gözüme sürüyorum sonra bir far fırçası ile dağıtıyorum.Üstüne kalem çekince alın size süper bir smokey eyes.

   Krem farımız rengi mercan mı desem, turkuaz mı desem.Rengin adı her ne ise çok güzel bir renk ama bendeniz henüz krem farlara pek ısınamadım.


Sweet Honesty bu parfümü daha önce duymamıştım açıkçası.Ama zaten bir avon temsilcisi olarak severim avon parfümlerini.Laf söyletmem.Oldukça fresh günlük bir parfüm.Yarılamış olmamdan bellidir sanırım ne kadar beğendiğim.


Victoriam Secretim.Ambalajlarına kurban.Çok tatlı bir ambalaj çok tatlı bir renk parlatıcı.ben onu sevmeyeyimde ne yapayım ki?

Çook beğendim tüm hediyelerimi.Burdan tekrar arkadaşıma teşekkürü borç bilirim.

Yorumlar

ne demek ne demek :)
Parfüm ABD Avon'dan. Benim avonlar hep oradan alınma :D

Popüler Yayınlar