İstanbuldan Kardeşim Gelmiş :)



Tini mini kardeşim bu yaz sonu istanbulda süper bir iş buldu ve çalışmaya başladı.Tabii abla olarak kendi payıma düşeni istedim ondan.İlk maaş hediyeleriiii.O da bakmamış boyuna posuna almış bana dolu dolu .Baykuş sevgimden dolayı baykuşlu bir magnet.Nette bakıp bakıp çok pahalı geldiği için almadığım kelebek aynalarım.Tam bana göre kıpkırmızı bir ruj.Vee zorla şipariş ettiğim fiyonk yüzük.Yüzüğü getirdiğinden beri hergün takıyorum evde çalışırken bile çok güzel.Bakmaya doyamıyorum.Uzun süredir hiçbir eşyamı bu kadar sevmemiştim.Muccck bebeeem.Bu arada sen farkında değilsin ama bana bir hediye daha bırakmışsın evde kırmızı baykuşlu küpeler.

Yorumlar

dshandmade dedi ki…
Kardeş gibisi var mı? Benim de bir kız kardeşim var. En iyi hediyeler ondan gelir. Birbirimizin zevkini iyi biliriz. Bu arad kardeşini ziyerete geldiğinde beklerim.
YETENEK-SİZİN dedi ki…
canım sana dönemedim kusura bakma malum h.sonu Kpss var, deli gibi bu haftayı ders çalışarak ve milletten dua dilenerek geçiriyorum. Bende blogumu özledim sınav sonundabomba gibi dönücem inş. kendine çok iyi bak...

Popüler Yayınlar