Film Zamanı :İnception


     Zaman buldukça film izliyorum bol bol. Ama farkettim ki burda hiç yayınlamamışım.Son zamanlarda en çok etkilendiğim ve beğendiğim film İnception-Başlangıç.
   Öncelikle konu çok farklı ve güzel.Oldukça ilginizi çekiyor ve filmin içinde buluveriyorsunuz kendinizi.Başrol Leonardo Di Cabrio. Kesinlikle rolunun hakkını vermiş.Tüm oyuncular öyle zaten.Leonardonun karısı rolundeki Marion Cotillard 'ı ilk defa izledim ama çok güzel bir kadınmış.Şahsen ben hayran kaldım.
   Bu bilim kurguda en çok hoşuma giden şeylerden biriside bir mimarın da filmin başrollerinde olması.Yani mimar rolunun aslında.Konuda çok çok söz etmek istemedim.Büyüsü bozulsun istemiyorum. Ayrıca nette çokça da anlatılmış.Ama eğer Gizem -Bilimkurgu filmleri seviyorsanız bu filmi izleyin mutlaka.En azından klaasik amerikan filmlerinden çok farklı bir tad alacağınıza garanti veriyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar