Tnt

   
       Tnt benim en çok sevdiğim kanallardan biri idi.İdi diyorum çünkü geçirdiği değişimden sonra gözümdeki Farklı Kanal  yerini diğer sıradan kanallarla aynı seviyeye çekmeyi başardı.Az reklam iyi diziler ve filmler yayınlayan bir kanal iken ne hallere düştün sen Tnt hadi kendine kıydın da bize nasıl yaptın bunu.Ahh ah Çok severdik biz eski halini.Hele ki sabah programların sana hiçç yakışmadı.Ama sen yakıştırmışsan bize söz düşmez artık kaderimize katlanırız.Yine de benim çenem durmadı yazmak istedim.Hani yarın öbür gün belki dönersin geriye.

Yorumlar

francesca mckennitt dedi ki…
Evet cidden, herkes de tepkili bu duruma. Acaba yöneticileri mi değişti anlamadım, nasıl bu kadar uçuk bir değişim olabilir?
Archilemi dedi ki…
Bilemiyorum ama kimin fikriyse sanırım arge deilen şeyden hiç haberi yokmuş.:)
Stil Direktoru dedi ki…
zlm@gmail.com a mail attım geri döndü canım spa da nerde anlamadım mailden yazsana bana mucx
Archilemi dedi ki…
zlmdlr@gmail.com mail adresi ondan dönmüştür ben hallettim o iş :)

Popüler Yayınlar