Göz Kuruluğu




                  Yaklaşık 5 yıldır göz kuruluğu ile boğuşuyorum.Önce lens kullanıyordum ama lensler hem alerji hemde kuruluğa sebep oldu ve bir süre yasaklandı.Bu yukarıda gördüğünüz arkadaşları yakından tanıyorum 5 yıldır.Ama maalesef tedavi yöntemi değil sadece rahatlama sağlıyor bu damlalar.Bu aralar tekrar kullanmaya niyetlendim lensleri.Doktorumda damlalar eşliğinde çok abartmadan kullanabileceğimi söyledi.Bende Baush &Lomb' un Purevisionunu aldım.Aman yarabbim lens değil sanki otomobil lastiği.5 yıldır uğraştığım kuruluğu en üst seviyelerine taşıdı tekrar.Şimdi başka bir marka deneyeceğim.Umarım ondan memnun kalırım.Eğer kuruluk ve lens konusunda tavsiyesi olan varsa seve seve dinlerim

Yorumlar

Stil Direktoru dedi ki…

Archilemi geçmiş olsun bacım ya annemde de var, göz yaşı mı bitmiş ne ona sorayım ben haber ederims ana geçmiş olsun bacım. Bu arada canımsın o kadar iyi geldi ki bu yorum neden dersen bak asortik'e de yazdım inan kızım, o derece soğuk ki; buz gibi havalarda kat kat giyin, elinde koca Canon, poşetler, foto çek çile yoksa etmem mi. Zaten artık valiz valiz taşımaktan bıktım yerleşsek mi diye düşünüyoruz. 1 2 seneye bakalım kısmet ben de öperim canım.
fd. dedi ki…
Ben de aylık, gece çıkarılmayan lenslerden kullanıyorum. Ama alışana kadar neler çektim. Optikçi hiç bir zaman gözlükten kurtuldum diye düşünme demişti. Aylık olmasına rağmen arada çıkar dinlendir dedi. Pek faydalı bir tavsiyem yok ama (:
Archilemi dedi ki…
Edicim canım sağolasın.Ay yerleşme oralara çok uzak.Sen gez gez yine gel buralara.Biz bakarız yolalrına.

Yok faydası olmaz mı sonuçta en son 5 yıl önce takıyordum unutmuşum derdini çilesini.Her bünyeye bir rahatsızlık yaratıyor demekki.Yalnızca bana değil :)

Popüler Yayınlar