Gökçeda için 2. bir şans :)

  Daha öncede hatta tam şurada size  Göçeadadan bahsetmiştim.Yolum yine düştü hem de ne düşmek .Ayrıntı veremiyorum beş aydır buradayım.
  Birincisi Gökçeada köyden hallice büyük biryer.Kışın havası zor ve karanlık.Sanırım tüm adalar aynı.Ama artık bahar geldi hava güneşli ve aydınlık.Tertemiz bir havası var.Kaldığım ev zemin kat.bazı geceler kuzu melemesiyle uyanıyorum.Sabah bir kalkıyorum kapının önünde anasının dibinde bir kuzucuk otluyor.Yollarda tarlalarda geziyorlar serbestçe.
  
Sosyal hayat kışın yok gibi yalnızca kendi arkadaş çevrenizle yapabileceğiniz bir şeylerle oyalanabilirsiniz.Meydani pastahanesi adanın tek pastahanesi.Efibadem kurabiyesi bana ağır geliyor mesela fazla tereyağı kokusu var.Beni en çok hayal kırıklığına uğratan yemek kültürü adına beklentilerime hiçbir karşılık bulamamam.Şuranın şusu çok meşhurdur diyemem.Yalnızca Kaleköyde bulunan Mustafanın Kayfesini öneririmsize.Tabii bu işin yazı var yazın çok daha iyi olabilir.
Memur ve askerlerin yoğun olduğu bir bölge.Memuriyet için ideal olabilir.Çok sakin olduğu için çocukları olan aileler oldukça rahatlar.Hırsızlık yok, trafik yok, suç yok zaten kaçacak yer yok :))
Biraz fotoğrafla destekleyeyim bu yazıyı.Cep telefonu ile çekildiği için çok  başarılı değil ama fikir verecektir.
Mustafanın Kayfesinde mastikalı kahve

 Kedileri asla es geçmem

  Analı kızlı geziyor çılgınlar

 


 Adanın en güzel manzarası Semadirek 

Adanın en turistik mekani Kaleköy

Yorumlar

Popüler Yayınlar