Bahar Durumları

     İlkbahar en sevdiğim mevsim. Her  yer yeşile bürünüyor.Kuzular zıplıyor hopluyor.Sabah bahçedeki kuşların cıvıltısıyla uyanıyorum.Güneş inatla gözümün içine içine giriyor.Hadi kalk hadi....
   Ama birde ne giyeceğimi becerebilirsem harika olacak.Paltomu henüz çıkarmadım.İşten saat 8-9 gibi çıkıyorum hava buz gibi oluyor.İnce gömlekler giysem üşütüp hasta oluyorum.Kalın sıcakta hiç çekilmiyor zaten.Ben bu çelişkileri yaşarken buz gibi içecekleri tüketmişim ki boğazlarım şişti.Yutkunmakta bile zorlanıyorum.Ama bunun çaresi bende mevcut sizinle de paylaşmak istedim.
  Toz zencefil ile balı karıştıracaksınız ve günde birkaç çay kaşıgı yiyeceksiniz.Oyle acı su içeyim falan yok.O boğazınızı yakacak.Ama yakması iyileşmesini sağlayacak.Garanti veriyorum iki güne antibiyotiklerin yapamadığı işi yapmış olacak.Zaten eğer boğazınızı yakmıyorsa yemeğe devam etmeyin.Boğazınız iyileşmiş demektir.Çok ileri safhalarda işe yarıyor mu bilmiyorum ama sabah kalktığınızda boğazınız şiş ve ağrıyorsa hemen etkisini göreceksiniz.

Popüler Yayınlar