Gelecek Çok Hızlı Geliyor Be...

     Okuldan mezun olduğum sene 2006 aylardan şubat.Bugün tarihe baktım da 2014 olmuş ciddi ciddi 8 yılımı doldurmuşum.Şubatta bitirip Mart başı işbaşı yaptığımdan beri hiç ara vermedim.İlk 4 yıldan sonra yıllık izin bile yapmadım hatta.Kendi ofisimi açtım ruhsat projesi yaptım, fason çizimler yaptım, ekspertizlik yaptım, dekorasyon yaptım, yaptım da yaptım.
  Şimdi kendimi yorgun hissediyorum.Buna hakkım var mı onu da bilemiyorum.Sonuç olarak maddi olarak ekstra bir kazancım olmadı manevi olarak kayıplarımı düşünmüyorum bile.Zaman zaman bambaşka bir iş yapsam diye düşünüyorum.Hem kendi emeklerime hem ailemin emeklerine üzülüp vazgeçiyorum.
  Şimdi mesleğime başka bir yönden bir şans verme kararı aldım.Kpss ye girip memur olmak şimdilik daha sakin bir iş hayatı hafta sonu tatili saat beş oldu mu  işe paydos anlamlarına geliyor benim için.Sınav yaklaşık 3 ay sonra iki haftaya işimi de bırakacağım ki biraz ders çalışıp bahane ile dinleneyim.Bu ilk olacak ya şimdiden bi garip hissediyorum kendimi.Biraz işe yaramaz biraz beceriksiz falan gibi... 
    Neyse Benim gibi birileri vardır internetin diğer ucunda diye bir iki bilgi paylaşayım dedim.Umarım birilerinin işine yarar.







Popüler Yayınlar