Ürün Tavsiyelerim

     Gözlerimde kuruluk var ayrıca alerjikte bir yapısı.Göz çevrem yağlı.Hal boyle olunca göz çevresi için kullanacağım ürünlerin çeşidi ve sayısı azalıyor.Özellikle yazın sıcaklarda göz kalemi çekmek ve sorunsuz bir şekilde kalemin kalıcı olmasını sağlamak benim için çok zor.Kalem gözümü sulandırmasa mutlaka akıp bulaşıyor.Benim gibi sorunları olan arkadaşlar için yeni keşfimi paylaşmak istiyorum.

Maybelline Eye Stüdio Lasting Drama Eyeliner.
 Gözümde sulanma yapmadığı gibi yumuşacık dokusu dağılmadı bile.Dokusu rengi fırçası oldukça başarılı.Birkaç renk tonu da var ama siyah hep favorim olmuştur.Kullanımı oldukça kolay .Kremsi bir yapısı var.Fiyatı 18.00 tl civarı.
Eyelinerı temizlenmesi  de oldukça kolay.Ben çok uzun süredir Garnierin göz maykajı temizleyicisini kullanıyordum.Çokta memnundum.Garnier bu ürünü artık üretmemeye başladı yerine biraz daha farklı olan bir temizleyici sürdü.
Bu ürün daha öncekine göre daha başarılı.İşin gerçeği bu sekilde ikili ürünleri pek sevmiyorum.Yağlı bir tabaka bırakıyor.Maalesef Garnierinkinde de aynı sorun var fakat diğer markalara göre daha hafif bir tabaka halinde kalıyor.Ve makyajı asla dağıtmadan oldukça güzel temizliyor.
İki üründe son zamanlarda oldukça favorim.Fiyatları da uçuk olmadğı için denemenizi tavsiye ederim.

Popüler Yayınlar