Hindistan Cevizi Yağı ile Saç Bakımı

   Bloğu kapatmadan önceki postlarımdan biri saçımla ilgiliymiş.Son bir aya kadar çok bir ilerleme kaydetmemiştim bu konuda.Hatta üstüne 2 kere açıldı saç rengim.Dipleri yağlı uçları kuruydu.Nette biraz araştırınca Hindistan Cevizi Yağının çok iyi yorumlar aldığını gördüm.Tabii hemen dipnot düşeyim soğuk sıkım olmalı yağ.Soğuk sıkım nedir sorusu için sizleri şöyle alayım.
    Ben yağımı gratisten aldım. Yüzde elli indirimli fiyata denk gelirseniz 14-15tl gibi uygun bir fiyata beş altı aylık saç bakım masrafınızı halletmiş oluyorsunuz. Yağ normalde bu fotodaki gibi katı kıvamlı olacak elinize alınca sıvılaşıyor.
Haftada bir kirli saçıma uyguluyorum yağı.Önce saçımı ıslatıyorum ki yağ dağılabilsin. Sonra yaklaşık 1-2 çorba kaşığı yağı elimin ısısı ile sıvılaştırarak saç diplerim dahil tüm saçıma uyguluyorum.Bir birbuçuk saat kadar bekletiyorum.Bu sürede zaman zaman saç kurutma makinesi  ile saçımdaki yağı  aktive ediyorum hepsi bu.
Bu kürü uygulamaya başlayalı 1 ay kadar oldu.Sonuç gerçekten hızlı.Saç derimin yağlanması azaldı, saçın ucundaki kuruluk azaldı, kabarıklık azaldı.Parlak ve yumuşak saçlarım var. ayrıca yıkamadan sonra herhangi bir koku kalmıyor. Tek dikkat edilmesi gereken nokta saçtan yağı iyice arındırmak.Aksi halde biraz yağlı saçlarla gezebilirsiniz.

Popüler Yayınlar