Mutfakta Tasarım Var


Ben mutfak işinden pek anlamam.Ancak birkaç meze ve salata konusunda ustayım.Hmm birde makarna ama soslu olanlarından.Fakat yinede kullanışlı mutfak tasarımlarının hastasıyım.Hatta kullanış önemli değil sanırım :)Resimlerdekilerden bulursam mutlaka mutfağıma alacağım.



Şimdi bu ekmekliğe kullanışsız demek haksızlık olmaz mı?

Ba-yıl-dım.Her kadın sihirli değnek ister.İstemez mi?


En sevdiğim öğün kahvaltıyken nasıl es geçebilirim bunları ben.Ama ben iyi pişmiş severim yumurtanın üstünü bu kadar uzun sapları varken kapak bulmak zor olacak tavaya.

Kitty olmazsa olmaz ki.

En beğendiğim 2 parça.Kabul çaydanlık çok kullanışlı değil.Hatta hiç değil.Ama sevdim bir kere :)

 Bu bardakta çay yap, ıhlamur, yeşil çay,adaçayı.Ohh  mis.Neyse ben kendime yeşil çay yapmaya gidiyorum.

Yorumlar

Barbygirl_here dedi ki…
Ekmeklik ve sihirli degnekler supermis ♥

Popüler Yayınlar