Kitap Zamanı

  Bir seçim telaşı bitti çok şükür.Sonuçlar hayırlı olsun.Her birey kendi özgür iradesiyle oy verdi ve bu sonuçlar ortaya çıktı.Umarım bu ülkede yaşayan herkes için iyisi olmuştur.
  Bu ara bol bol kitap okuyorum.Aslında çokta bol değil ama daha öncesine göre bol demek daha doğru olacak.Bu aralar pozitif enerjiye ve morale ihtiyacım olduğu için bu iki kitabı okumaya öncelik verdim.


Nuray Sayarı çok pozitif bir kadın.Uzun süredir aklımdaydı bir kitabını okumak.Kişisel gelişim kitapları içinden en okunabilir olanı bence.Ve okurken sürekli kafa salladığımı farkettim.Soylediklerinin çoğu benim yaptığım şeyler.Henüz düzeltebildim mi ? Hayır ama yavaş yavaş olacak.Kitapta notlar aldığım, işaret koyduğum bolca sayfa var.Olumlu birşeyler okumak isterseniz mutlaka tavsiye ediyorum.

 Bu kitabı yorumlarına bakarak aldım.İşin doğrusu ben biraz hayal kırıklığına uğradım.Kendini çok yineleyen.Bildiğimizin dışında bir şey anlatmayan bir kitap.Başlığı özeti zaten.İçerikte sizi farklı yada özel birşey beklemiyor bence.İnsanın ruhunu hafifletiyor buna itirazım yok ama çokta önerdiğim bir kitap değil.


Sırada daha birkaç kitabım var bugün bi iki tane daha sipariş vermeyi düşünüyorum artık ne zaman biterse 



Popüler Yayınlar