Son Günlerde


Ofisimi açtığımdan beri bir koşuşturmaca aldı başını gidiyor.Hiç iş yapmadım henüz ama pazar dahil çalışıyorum.Evde yaptığım kahvaltılar lüks oldu artık.Denize bile girmedim daha.Ramazan da geldiğine göre bu yaz deniz sezonu açılmadan kapanacak.              
Öncelikle belirtmem gerek insanın kendi işi gibisi yok gerçekten ama iş yürüyorsa.Benimki gibi durum parlak değilse uykuların kaçması garanti.Ayrıca bu dönemde şunu öğrendim ki işler tanıdıkla çıkar ilişkisi ile dönüyor.Oyle iyi okul bitirmek, iyi referanslar,  tatlı dil, güleryüz, işini titizlikle yapmak falan bizim işimizde pek fayda sağlamıyor.En azından benim yaşadığım yerde.
Biraz olumsuz olduğumun farkındayım ama ne yapayım üzülüyorum.Çok umutla başladığım 2. işimde hiç umduğum gibi gitmedi.Bundan sonrasını da çok pozitif göremiyorum.Mucizeler filmlerde oluyormuş sadece.Gerçek hayatta başka kanunlar varmış.
Ay sizi daha fazla boğmayayım.Bu kadar negatifin içinde çook güzel manzaralar sunuyorum size bu bir ablamızın işi için gittiğimiz yer.2. resimdeki manzaraya dikkatlice bakarsanız Şehitlik a                  abidesini göreceksiniz.3. resimde de çalışılacak binayı :)

Benim için iyi dilekler dileyin ve dua edin lütfen.Pozitif enerjiye ihtiyacım var

Posted by Picasa

Yorumlar

Popüler Yayınlar