Saray Salatası- Yada ışık denemesi :)

  Yum yumm bu fotoğrafı sevdim.Her an uzanıp yemeğe devam edebilirim.Bu salatayı çekerken birkaç ışık denedim.Beğendiklerimide yayınlama istedim.E bunu yaptığıma göre salatanın tarfini verebilirim.

Salatanın adını ben koydum.Hepimiz mutlaka buna benzer salatala yiyoruz birçok yerde.
Bu işin püf noktası pane tavuk, peynir,ceviz,yeşil zeytin, ve sos.geri kalanı evde olan yeşilliklerden oluşuyor.Ki biz çok severiz.salatalık, marul, turp, taze soğan, maydanoz aklıma gelenler.
Pane tavuğu biliyorsunuz, göğüs etinden yumurta ve pane harcına buluyarak kızartıyoruz.Siz resimdeki halinden daha küçük kesin.Sos içinde bir miktar mayonez,limon, nar ekşisi, toz biber, kekik ve naneyi karıştırıyoruz.

Ta taam salatanız hazır dilerseniz mısırd aekleyebilirsiniz oldukça yakışıyor.Ben bu fotoğrafıda sevdim sanırım

Yorumlar

Popüler Yayınlar